Do kanceláře v Brně (Babák Office) sháníme nadšené studenty na pozici právní asistent. Nástup je možný po dohodě.
Potřebujeme aktivní studenty, kteří mají chuť do práce a ambice být špičkou ve svém oboru. Pracujeme na projektech, u kterých se opravdu nebudete nudit. Můžeme vám slíbit, že vám srozumitelně vysvětlíme všechno, co budete potřebovat, a budeme společně s vámi pracovat na vašem osobním rozvoji. Určitě preferujeme dlouhodobou spolupráci, a tak to u nás nebude jen o splnění povinné praxe, ale naučíte se vše, co práce v advokacii obnáší.
Chtěli bychom studenta, který:
👆chce pracovat v kanceláři, která se zaměřuje na digitální technologie,
👆je ve 2. nebo 3. ročníku na právech,
👆umí výborně anglicky,
👆se rád dozví a naučí nové věci,
👆je pozitivně naladěný a životní optimista, stejně jako my.
My naopak nabízíme:
👇nástupní odměnu 130 Kč za hodinu,
👇příjemné zázemí, kde vám nebude nic chybět,
👇multisportku,
👇společné mimopracovní aktivity jako teambuildingy či filmové večery,
👇mladý kolektiv, ve kterém je radost pracovat, a zpětnou vazbu od profesionálů.
Co bude náplní práce právního asistenta?
- proofreading a příprava smluv a podání, ke kterým se můžete na cokoli zeptat a naučit se z nich mnoho užitečných informací,
- příprava podkladů pro advokáty (rešerše judikatury, nastudování spisu, aktivní zapojení na jednání s klienty nebo třeba zpracovávání částí smluv či podání),
- být k ruce při správě fyzických spisů (skenování, kopírování a zakládání dokumentů, skartace),
- tvorba vzorů (smlouvy, přípisy, hlavičkové papíry pro kancelář),
- podílení se administrativním chodu kanceláře, včetně účasti na poradách a zapojení se do všeho, co se chystá (budete v obraze a můžete si sami vybrat, na kterých projektech budete pracovat),
- příprava přehledu legislativních novinek (novely právních předpisů a jejich prezentace),
- psaní článků na náš blog nebo na spolupracující stránky na téma, které vás zajímá,
- spolupráce při tvorbě příspěvků na sociální sítě kanceláře,
- občas i příjemná procházka na poštu (pracujeme ale nejvíce online).
V rámci naší specializace se studenti nejčastěji podílí mimo jiné na těchto činnostech:
Duševní vlastnictví
- rešerše ochranné známky,
- sestavení tříd výrobků a služeb,
- příprava přihlášky ochranné známky,
- příprava podkladů ve sporech o duševní vlastnictví.
Obchodní korporace
- zápis z jednání valných hromad,
- příprava podání k založení dokumentů do sbírky listin,
- zápis skutečného majitele,
- příprava podání ve sporech v obchodních korporacích,
- M&A transakce.
Právo informačních technologií
- zpracovatelské podmínky,
- příprava zásad využití cookies,
- podílení se na provádění GDPR auditů.
… a spoustu dalšího!
Našli jste zalíbení v právu duševního vlastnictví, informačních technologií nebo právu obchodních korporací a myslíte, že by se vám s námi dobře pracovalo? Neváhejte nám zaslat životopis a motivační dopis na e-mail kariera@akcisek.cz.
Podrobnější a osobnější informace o nás i kanceláři najdete na našich sociálních sítích.